OBAVIJEST RODITELJIMA
Poštovani roditelji,
MZOM je 3.1.2024.g propisao obvezujući ”Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama” koji vrijedi za sve škole u RH.
Pravila definirana ovim Protokolom odnose se na SVE osobe za vrijeme boravka u školskoj ustanovi uključujući učenike, radnike, roditelje ili skrbnike i druge vanjske posjetitelje.
Molimo Vas da ubuduće postupate prema sljedećim uputama:
1. Ulazna vrata školske ustanove biti će zaključani tijekom cijelog radnog vremena. U svrhu ulaska učenika u školsku ustanovu prije početka i izlaska nakon završetka nastavnoga dana, vrata će biti otključana u načelu 30 minuta prije početka nastave i 15 minuta nakon završetka nastave.
2. Dežurni učitelji će dežurati prema internom rasporedu dežurstva, a vrata će za NAJAVLJENE posjetitelje otključavati domar škole.
3. Tijekom malog odmora učenicima nije dopušteno napuštanje školske ustanove. Tijekom velikog odmora učenicima osnovne škole nije dopušten izlazak izvan vanjskih prostora školske ustanove (školsko dvorište).
4. Učenici u školi imaju osiguranu marendu, a učenici koji ne žele školsku marendu, dužni su marendu kupiti prije nastave ili ponijeti od kuće, kako bi se izbjegla potreba izlaska iz školskog dvorišta tijekom velikog odmora.
5. Roditelji mogu ulaziti u školsku ustanovu samo u dogovorenom terminu uz prethodnu najavu razredniku (na mobitel ili mail) ili na poziv od strane školske ustanove. Roditelj dolazi u točno dogovoren termin, nakon čega ga domar/portir može zatražiti identifikaciju (osobnu iskaznicu). Osobi koja to odbije neće se dopustiti ulazak u školsku ustanovu.
6. Nakon razgovora, roditelja ispraća radnik škole kod kojeg je bio na razgovoru (razrednik, predmetni učitelj, pedagog,…).
7. Roditelji koji dolaze na informativne razgovore s razrednicima obvezni su poštovati raspored koji objavljuje školska ustanova.
8. Za dogovoreni roditeljski sastanak razrednik prisutne roditelje dočekuje na ulazu školske ustanove i vodi do učionice, a nakon završetka roditeljskog sastanka razrednik prati roditelje do izlaza.
9. Svi posjetitelji koji nisu radnici ili učenici školske ustanove moraju biti evidentirani i u pratnji radnika školske ustanove upućeni na dogovoreno mjesto i ispraćeni iz školske ustanove.
10. Radnik školske ustanove koji je zadužen za poslove nadzora ulaza u prostore školske ustanove, radi zaštite sigurnosti, može izvršiti sigurnosne preglede:
• učenika i njihovih predmeta (odjeća, torba i dr.)
• drugih osoba koje ulaze u školsku ustanovu i njihovih predmeta (torbe i dr.).
Osobama koje ne dopuštaju obavljanje pregleda neće se dopustiti ulazak u školsku ustanovu
11. Ukoliko postoji sumnja na nošenje nedopuštenih predmeta u školu, sigurnosni pregled učenika i njihovih predmeta mogu provoditi i odgojno-obrazovni radnici tijekom održavanja nastave.
12. U slučaju uočavanja protupravnog ponašanja ili ponašanja kojim se ugrožava sigurnost osoba u školskoj ustanovi, žurno će se o tome obavijestiti i policija.
*Učenicima koji nisu putnici, preporuča se odmah nakon završetka nastave odlazak kući.
*Učenicima putnicima, koji nakon nastave čekaju polazak autobusa, preporuča se ostanak u školskoj knjižnici.